onsdag 23 februari 2011

Usko, toivo ja pakkaus

Jotkut uskovat vielä suoramainontaan ja printtimediaan. Postilaatikkoon tiputettiin askel nimistä lehteä mainostava flyeri.

Askel maksaisi vain 22 euroa ja tarjolla on koskettavia haastatteluja. Lehti kertoo tarinoita ihmisistä, kohtaloista ja monenlaisesta elämästä.

Tarjolla on syvällisiä henkilöhaastatteluja, jotka koskettavat ja herättävät tunteita.

Askel haluaa erottautuu seiskasta ja iltapäivälehdistä, ei juoruile, vaan kulkee lukijan rinnalla arjessa tukien.

MAINOS lupaa lämpöä ja läheisyyttä ja aitoa ihmisestä välittämistä. Kysyn itseltäni, miten lehti suoriutuu tällaisesta tehtävästä?

No, askeleen sivuilla tarinan kehittely jatkuu: "Jokainen on tasavertainen ja siinä lukijana voi tuntea kuuluvansa joukkoon."

Askel lupaa lempeää yhteenkuuluvaisuuden tunnetta ja eväitä jokapäiväiseen jaksamiseen.

Kaiken kukkuraksi, sivuilla tapaa sekä tavallisia ihmisiä että julkisuudesta tuttuja. Jopas on siinä suhteessa erilainen.

Jokainen kertoo tarinansa omalla tavallaan, mutta elämää ja ratkaisujaan pintaa syvemmältä pohtien.

Esite lupaa: Löydät varmasti uskoa huomiseen ja vahvistusta omiin elämänratkaisuihin.

Tartuin esitteen hyvää elämää ja syvällsitä sanomaa huokuvaan mielikuvamainontaan. Uskontoa myydään suoramainonnalla ja tilaajalahjaksi luvataan hellyyttäviä enkelikortteja.

Uskoo, ken tahtoo. Yhteiskunnallisen murroksen hallintaan on tarjolla lukuisia näkökulma. Askel on harppaus toiseen suuntaan.

Posted via email from Visual Radio

Inga kommentarer: