Sidor

onsdag 24 juli 2013

Some Suomen Suloisessa Suvessa

Haluan keskustella kanssanne sosiaalisen median business-sovelluksista: niin teidän kuin omistakin. Blogeissani otan kantaa:

  • hyvät
  • pahat
  • huonot

Kirjoitan tätä avausta innostuneiden mutta toisinaan neuvottomien yrittäjien tuntijana, konsulttina ja vasta viimeisenä sosiaalista mediaa pitkään hyödyntäneenä asiantuntijana.

2011-09-08-12.22.50b

Tiedän ja tunnen, että yrittäjinä teillä ja minulla on joitakin yhteisiä, hyvin tärkeitä tavoitteita.

  1. tunnettuuden lisääminen
  2. uusien asiakkaiden bongaaminen
  3. vuorovaikutuksen parantaminen
  4. asiakassuhteiden rakentaminen
  5. asiakkuuksien hallinta

Someen ei mennä suinpäin; jokainen yrittäjä miettii tarkasti, mihin aikansa käyttää tai euronsa tuhlaa.

Sosiaalinen media on käyttäjilleen päivittäinen haaste. Moni meistä sukeltaa Someen kannustavaan hypetykseen luottaen; on pakonomainen tunne, että siellä on pakko pyöriä.

Inga kommentarer: